مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-03پزشكي

بیماران مناطق محروم مازندران «از راه دور» معاینه می شوند


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال ایجاد دسترسی آحاد جامعه بخصوص در مناطق دورافتاده و شهرستان های دور از مناطق قطب درمانی است، - بیماران مناطق محروم مازندران از راه دور معاینه می شوند ایسنا/مازندران مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال ایجاد دسترسی آحاد جامعه بخصوص در مناطق دورافتاده و شهرستان های دور از مناطق قطب درمانی است، گفت: اجرای پروژه تله مدیسین بین سطوح 1 و 2 و انجام مشاوره بین بیمارستانی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول ظفرمند اظهار کرد: در جلسه ای با حضور کارشناسان حوزه های درمان و بهداشت دانشگاه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت بهداشت، شیوه اجرای این طرح در مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی از ویزیت برخط بیمار توسط پزشک متخصص و امکان تبادل نظر با سایر متخصصین مراکز درمانی به صورت ویدئو کنفرانسی بعنوان مزایای این طرح بر شمرد و افزود: در این نشست نسخه آزمایشی، تجهیزات مورد نیاز و قابلیت های این پروژه توسط دکتر مظهری رییس اداره فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تشریح شد.

ظفرمند تصریح کرد: با توجه به وجود مناطق صعب العبور در استان، این پروژه می تواند دسترسی این مناطق را به خدمات تخصصی و فوق تخصصی مهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران مناطق محروم مازندران «از راه دور» معاینه می شوند

بیماران مناطق محروم مازندران «از راه دور» معاینه می شوند