مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-29حوادث

اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید


در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است اخبار مختلفی نظیر توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق، کشف موتورسیلکت های سرقتی و همچنین کشف احشام قاچاق به چشم می خورد.

- ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده است اخبار مختلفی نظیر توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق، کشف موتورسیلکت های سرقتی و همچنین کشف احشام قاچاق به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی کازرون امروز، 8 آذرماه از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی پاسگاه های کنارتخته و کمارج شهرستان کازرون، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

اسماعیل زراعتیان ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس، تعداد زیادی کالای قاچاق شامل پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و لوازم جانبی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، 6 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در داراب فرمانده انتظامی داراب از کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

اتوبوس حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید