مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-29سياسي

حضور خودروهای شوتی برای جامعه نگران کننده است


فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی حضور خودروهای شوتی را برای جامعه و همچنین دیگر رانندگان، نگران کننده دانست و گفت: تحمیل تصادف به رانندگان و تلفات ناشی از آن یکی از پیامدهای حضور رانندگان غیرقانونی (شوتی) در جامعه است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی حضور خودروهای شوتی را برای جامعه و همچنین دیگر رانندگان، نگران کننده دانست و گفت: تحمیل تصادف به رانندگان و تلفات ناشی از آن یکی از پیامدهای حضور رانندگان غیرقانونی (شوتی) در جامعه است.

سردار احمدرضا رادان هشتم آذرماه در حاشیه جلسه جمع بندی نهایی نتایج نظارت ستادی در حوزه کاهش تصادفات،در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با تاکید بر بندهای قید شده در برنامه هفتم توسعه شاهد کاهش 50 درصدی تصادفات با همکاری دستگاه های مختلف خواهیم بود.

وی با تاکید بر نقش دستگاه های مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس، وزارت راه و.

در خصوص کاهش تصادفات افزود: برنامه هایی در این راستا تدوین و به نهاد ریاست جمهوری اعلام شده است که ابلاغ آن می تواند در این امر کمک کننده باشد.

رادان سهم پلیس را از اجرای این طرح، 12 درصد در کاهش تصادفات دانست و گفت: الزامات مورد نظر تحقق پیدا نکرده است ولی برنامه هایی در راستای کم کردن شتاب تصادفات داریم، اکنون به شتاب سه درصد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خودروهای شوتی برای جامعه نگران کننده است

حضور خودروهای شوتی برای جامعه نگران کننده است