مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-03اقتصادي

جذب 1700 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در لرستان


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در حوزه جذب تسهیلات تبصره 18 ما جزو استان های پیشرو بودیم، در سال گذشته بیش از 1700 میلیارد تومان جذب کردیم و امسال نیز اعتبار خوبی در این حوزه داریم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در حوزه جذب تسهیلات تبصره 18 ما جزو استان های پیشرو بودیم، در سال گذشته بیش از 1700 میلیارد تومان جذب کردیم و امسال نیز اعتبار خوبی در این حوزه داریم.

علی اصغر صفری راد دوازدهم آذرماه در مراسم تجلیل از مدرسان و دانشجویان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، آموزش یکی از زیرساخت های اساسی توسعه است و دانشگاه علمی کاربردی نیز با توجه به رسالت، ماهیت و اهداف ویژه ای که در تربیت نیروی انسانی ویژه، ماهر و کارآمد دارد به عنوان یک دانشگاه پیشرو و اثرگذار در بین دانشگاه های کشور شناخته می شود.

وی ادامه داد: نقشی که دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه ها دارد در حوزه کار و اشتغال برجسته است.

صفری راد افزود: سیاست های دولت و استاندار که در استان پیاده شده با توجه به نیازهایی که نیروهای کارآمد و فهیم در پذیرش دانشجو در حوزه های اقتصادی استان دارند باید زیرساخت هایی را فراهم کنیم که صنایع به دانشگاه ها بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1700 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در لرستان

جذب 1700 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در لرستان