مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-20سياسي

منظور: سعی کردیم به احکام غیر بودجه ای وارد نشویم


در گزارش مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه نیز آمده که ما سعی کردیم به احکام غیر بودجه ای وارد نشویم و به احکامی که دقیقا متناظر با تکالیف برنامه هفتم بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام و تسلیت به مناسبت شهادت مدافعان امنیت نیروی انتظامی، گفت: تشکر می کنم از همدلی مجلس انقلابی با دولت مردمی در سالی که مقام معظم رهبری در عید سعید فطر تاکید به همراهی حداکثری داشتند.

همچنین از رییس مجلس، رییس کمیسیون برنامه و بودجه، اعضای کمیسیون تلفیق نیز تشکر می کنم که پس از جلسه قبل فرصتی را فراهم کردند تا با نمایندگان در جهت رفع نگرانی آن ها گفت وگو کنیم.

وی ادامه داد: گزارش های بسیار خوبی در کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق و مرکز پژوهش ها تهیه شده بود که حاوی نکات ارزنده و منصفانه ای بود پیرامون نقاط قوت لایحه تنظیم شده با نگاه به برخی از ضعف هایی که از نظر دوستان نیازمند بررسی و تصمیم گیری است.

هیچ کاری جز کارهایی که خدا انجام می دهد بدون نقص و عیب نبوده و اگر نمایندگان به کلیات لایحه رأی می دهند به معنی رأی به جزییات و تمامی مفاد لایحه نیست و ما در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور: سعی کردیم به احکام غیر بودجه ای وارد نشویم

منظور: سعی کردیم به احکام غیر بودجه ای وارد نشویم