مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-11بين الملل

هلال احمر: نهادهای قضایی به جنایات رژیم صهیونیستی ورود کنند


رییس جمعیت هلال احمر در نامه ای به رییس دیوان کیفری بین المللی، موارد نقض حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه را تشریح و خواستار ورود این نهاد قضایی به جنایات رژیم صهیونیستی بر اساس اساسنامه رم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، رییس جمعیت هلال احمر در نامه ای به رییس دیوان کیفری بین المللی، موارد نقض حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه را تشریح و خواستار ورود این نهاد قضایی به جنایات رژیم صهیونیستی بر اساس اساسنامه رم شد.

 متن نامه پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و رییس کمیته ملی حقوق بشر دوستانه ایران به شرح زیر است: جناب آقای خان رییس محترم دیوان کیفری بین المللی بدین وسیله گزارش مربوط به نقض های حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه از سوی رژیم اشغالگر اسراییل از جمله حمله به غیر نظامیان بیمارستان ها و کارکنان پزشکی به پیوست تقدیم می شود.

انتظار می رود دیوان کیفری بین المللی به عنوان نهاد قضایی که در راستای تحقق عدالت برای همه در همه جا گام بر می دارد هر چه زودتر اقدام های لازم برای محاکمه کسانی که مرتکب جنایت های بین المللی مندرج در اساسنامه رم در جریان مخاصمه مسلحانه بین المللی شده اند، را در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: نهادهای قضایی به جنایات رژیم صهیونیستی ورود کنند

هلال احمر: نهادهای قضایی به جنایات رژیم صهیونیستی ورود کنند