مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-23اقتصادي

مردم دهستان های بیابان در سیریک چشم انتظار آب هستند


اهالی روستاهای دهستان بیابان از توابع شهرستان سیریک با وجود راه اندازی آب شیرین کن زیارت در 3 هفته گذشته اما هنوز چشم انتظار رسیدن آب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، راه اندازی آبشیرین کن زیارت در بخش مرکزی شهرستان سیریک در هفته گذشته و اظهار نظر مسؤولان درباره رفع مشکل آبی شهرستان سیریک در شرق هرمزگان در حالی است که هنوز روستاهای منطقه بیابان از توابع این شهر چشم انتظار رسیدن آن هستند.

مردم این منطقه می گویند با با وجود فعال شدن آب شیرین کن زیارت حدود یکماه است که نوبت آب به برخی از روستاهای دهستان بیابان نرسیده است  به همین خاطر مجبورند آب را از تانکرهای بخش خصوصی به قیمت گران خریداری کنند.

به گفته مردم محلی، هر تانکر 8 هزار لیتری حدود 2 میلیون تومان قیمت دارد و مردم مجبورند بصورت شراکتی یک تانکر را خریداری کنند.

البته آبرسانی سیار دولتی و رایگان نیز بصورت دوره ای انجام می گیرد اما جوابگوی نیاز مردم نیست.

پاکروان فرماندار سیریک در این باره می گوید: 4 تانکر برای آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی در نظر گرفته شده است و از سویی بروز مشکل در پمپ های آب از چاههای روانگ میناب که تأمین کننده آب مورد نیاز مردم این منطقه است، دلیل قطعی آب و وقفه در نوبت دهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دهستان های بیابان در سیریک چشم انتظار آب هستند

مردم دهستان های بیابان در سیریک چشم انتظار آب هستند