مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-06اقتصادي

گلایه خریداران خودروهای چینی از گرانی قطعات


بازار لوازم یدکی خودروهای مونتاژی در وضعیت نابسامانی به سر می برد؛ به طوری که کمبود و گرانی حالا کابوس خریداران محصولات چینی شده است.

دارندگان این خودروها معتقدند لوازم یدکی مورد نیاز به سختی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، بازار لوازم یدکی خودرو سال هاست که در وضعیت نابسامانی به سر می برد.

این وضعیت هرچند دارندگان محصولات دو شرکت بزرگ خودروساز را دچار زحمت کرده، با این حال تامین قطعه برای دارندگان خودروهای مونتاژی، حالا تبدیل به کابوس شده است.

در این زمینه بسیاری از خریداران محصولات مونتاژی اذعان دارند که قطعات گران، نایاب و تقلبی آنها را از خرید خودروهای چینی پشیمان کرده است.

مصرف کنندگان معتقدند که لوازم یدکی مورد نیاز آنها به سختی در بازار پیدا می شود و اگر هم محصول مورد نیاز یافت شود قیمت بسیار بالایی دارد، البته اگر تقلبی نباشد.

چنین وضعیتی دارندگان خودروهای مونتاژی را کاملا به مرز فرسودگی رسانده است، به طوری که گفته می شود ضعف خدمات پس از فروش و قیمت بالای قطعات بسیاری از متقاضیان این خودروها را از خرید این محصولات منصرف می کند.

تنها نگاهی به قیمت های ثبت شده در بازار لوازم یدکی خودروهای مونتاژی کاملا مبین این موضوع است که دارندگان این خودروها هزینه های زیادی برای تامین قطعات موردنیاز خودروی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه خریداران خودروهای چینی از گرانی قطعات

گلایه خریداران خودروهای چینی از گرانی قطعات