مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-06اجتماعي

آموزش آشنایی با بیمه برای کودکان در قالب یک نمایش کاربردی


شرکت بیمه رازی همزمان با روز بیمه و در قالب طرح های زنگ بیمه در مدارس ، نمایش کاربردی آموزشی “راز ریبوار” را برای کودکان استان کردستان به اجرا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت بیمه رازی در سال های اخیر برنامه عملیاتی خود را با توجه به مسئولیت اجتماعی و بازیگران سال های آینده صنعت بیمه طراحی و اجرایی کرده است.

این شرکت در حال حاضر توجه ویژه ای به محیط زیست دارد و در کنار آن به دنبال افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه است، جامعه ای که کودکان نقش بسیار پررنگی در تصمیمات میان مدت و بلند مدت آن دارند  از این رو شرکت بیمه رازی طی برنامه ای مدون و خلاق  با هدف قراردادن کودکان مباحث بیمه ای را در قالب تئاترهای کاربردی و مشارکتی  با رویکردی آموزشی به آن ها آموزش می دهد.

در جدیدترین اقدام شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه ایران، برای اولین بار نمایشی کاربردی آموزشی به صورت مشارکتی  در استان کردستان با موضوع بیمه و محیط زیست همزمان با روز بیمه و در قالب برنامه های زنگ بیمه به اجرا درآمد.

این نمایش آموزشی  که با نام (راز ریبوار) در مدرسه دکتر گوشه یک  در روستای نایسر شهر سنندج برگزار شد، تاثیر بیمه در زندگی  و آینده فردی و اجتماعی کودکان ، نقش حمایتی و ارتباط صنعت بیمه در حفظ محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آشنایی با بیمه برای کودکان در قالب یک نمایش کاربردی

آموزش آشنایی با بیمه برای کودکان در قالب یک نمایش کاربردی