مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-25بين الملل

اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره عملیات طوفان الاقصی هشدار داده بود


روزنامه فایننشال تایمز از قول افراد مطلع گزارش کرد، اطلاعات رژیم صهیونیستی گزارشی موجز درباره احتمال حمله حماس کمی پیش از عملیات طوفان الاقصی در غزه دریافت کرده بود.

- روزنامه فایننشال تایمز از قول افراد مطلع گزارش کرد، اطلاعات رژیم صهیونیستی گزارشی موجز درباره احتمال حمله حماس کمی پیش از عملیات طوفان الاقصی در غزه دریافت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه همچنین نوشت، این هشدار از سوی نگهبانان مرزی که بسیاری از آنها سربازان زن اسراییلی بودند، از طریق کانال های ارتباطی ایمن به یک افسر عالی رتبه اطلاعاتی در فرماندهی جنوب و درست چند هفته پیش از حمله حماس ارائه شده بود.

این گزارش شامل هشدارهای ویژه درباره حمله ای قریب الوقوع بالاخص برنامه های حماس برای نفوذ به مرز از چند نقطه، ورود به شهرک های صهیونیست نشین و تصرف شهرک ها است.

این ارزیابی بر اساس اطلاعاتی است که شامل ویدئوهایی از حماس در حال آموزش هستند.

این افسر اطلاعاتی ارشد که این گزارش را دریافت کرده این ارزیابی را به عنوان اینکه این سناریویی خیالی است رد کرده و اقدامی انجام نداده است.

نیروی نظامی رژیم صهیونیستی موجود بودن این گزارش اطلاعاتی را نه رد کرد و نه تایید و گفت، فرماندهان و سربازان به صورت جامع روی مقابله با حماس تمرکز دارند بجای آنکه به دنبال مقصرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره عملیات طوفان الاقصی هشدار داده بود

اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره عملیات طوفان الاقصی هشدار داده بود