مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-11ورزشي

پایان نمایشگاه صنعت و ورزش در مشهد


نمایشگاه ورزش، شهروند، صنعت برای اولین بار در شهر مشهد و در نمایشگاه بین المللی برگزار شدو در آن صنعتگران عرصه ورزش، محصولات خود را به شهروندان عرضه کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی مرتضی عظیم زاده گفت: نمایشگاه ورزش، شهروند، صنعت برای اولین بار در شهر مشهد و در نمایشگاه بین المللی برگزار شدو در آن صنعتگران عرصه ورزش، محصولات خود را به شهروندان عرضه کردند.

در پایان برگزاری نمایشگاه صنعت ورزش و تجهیزات تخصصی ورزشی، همایش تقدیر و تجلیل از نخبگان جوان ورزش، مدیران و پیشکسوتان ورزش استان به همت انجمن صنعت ورزش استان و با حضور مسوولان شهری استان برگزار شد.

در این مراسم از 33 هیات ورزشی و 64 ورزشکار جوان استان، توسط پیشکسوتان رشته های مرتبط تجلیل و نشان لیاقت و شایستگی به آنان اهدا شد.

مرتضی عظیم زاده، رییس انجمن صنعت ورزش خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این همایش گفت: نمایشگاه ورزش، شهروند، صنعت برای اولین بار در شهر مشهد و در نمایشگاه بین المللی برگزار شد و در آن صنعتگران عرصه ورزش، محصولات خود را به شهروندان عرضه کردند.

عظیم زاده ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی در حوزه سلامت و ورزش همگانی، استفاده از ظرفیت هیات های ورزشی و شکل گیری فضای مطلوب ارتباطی شهروندان با مراکز معتبر ورزشی و استفاده فرصت های بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نمایشگاه صنعت و ورزش در مشهد

پایان نمایشگاه صنعت و ورزش در مشهد