مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-18اقتصادي

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی شب یلدا در سمنان


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برپایی نمایشگاه شب یلدا با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در این ایام خبر داد.

ناصر تبیانیان امروز (دوشنبه، 27 آذر ماه) در آستانه جشن ایرانی چله، اظهار کرد: با توجه روزهای پایانی فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا و نیاز مردم به تهیه اقلام و کالاهای ضروری، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از دیروز در شهرستان سمنان آغاز به کار کرده و این نمایشگاه تا 30 آذر ماه برپاست.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی و صنفی از سطح استان سمنان و چند استان همجوار در محل نمایشگاه دائمی واقع در کیلومتر چهار جاده دامغان برگزار اشت.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: در نمایشگاه شب یلدا، گروه های کالایی خشکبار، انواع شیرینی و شکلات، ترشی، میوه خشک و تازه، مواد شوینده و بهداشتی و پوشاک عرضه می شود و علاقه مندان می توانند برای بازدید و خرید از این نمایشگاه تا 30 آذر ماه از ساعت 16 تا 22 به محل دائمی برگزاری نمایشگاه های سمنان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی شب یلدا در سمنان

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی شب یلدا در سمنان