مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-14سياسي

تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خلیل آباد


در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک ومطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در خلیل آباد بردوش امت حزب الله تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از خلیل آباد ، دراین مراسم که امام جمعه، فرماندار ودیگر روسای ادارات، سازمان ها و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند ، پیکر این شهید بی نام ونشان از مقابل اتاق اصناف مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان تا چهارراه فرهنگ تشییع گردید.

در این مراسم مردم بیداردل خلیل آباد با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ضمن عزاداری و مدیحه سرایی این شهید عزیز را به خوبی مورد استقبال قرار دادند.

سرهنگ حسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد اظهار کرد: طی دو روز حضور شهید در شهرستان خلیل آباد دربیش از 16 نقطه شهرستان برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی از تشییع شهید در جعفرآباد و دهنو خبر داد و این شهید گمنام نیر در چندین مدرسه مراسم وداع با شهید با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

همچنین مراسم وداع با شهید گمنام در نماز جمعه با حضور نماز گزاران برگزار خواهد شد.

به گفته وی شهدای گمنام که جان خود را در راه وطن نثار کردند و اکنون که سال ها از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق می گذرد، هیچ رد و نشانی از آن ها باقی نمانده و بی نام و نشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خلیل آباد

تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خلیل آباد