مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-29سياسي

قهرمان جنگ دریایی ایران و آمریکا سوژه سریال جدید رسانه ملی شد


دوره جدید مدیریت صداوسیما را بنابر منویات رهبر فرزانه انقلاب، به دو عنوان «هویت» و «عدالت» مزین کردیم و آنچه بیش از گذشته نیاز داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی، رییس رسانه ملی شب گذشته وارد استان بوشهر شد.

او در دیدار با آیت الله غلام علی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت تحقق مصادیق عدالت گستری در استان های کشور گفت: معتقدم این ظرفیت ها نباید فقط در چاردیواری استان باقی بماند و باید به ظرفیت ملی بدل شود و در قاب تصویر رسانه ملی بنشیند که در این صورت می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

جبلی در این دیدار از تدوین فیلمنامه و ساخت مجموعه ای درباره شهید نادر مهدوی خبر داد و گفت: ظرفیت های استان در حوزه های فرهنگی، تاریخی و تمدنی آن؛ به ویژه اکنون که پایتخت انرژی و به خصوص انرژی هسته ای به عنوان نماد مقابله با استکبار معاصر است، می طلبد بیش از پیش به سهم خود، توجه ویژه، نگاه عمیق و اقدامات مؤثرتری در وصف شجاعت ها و قله های مقاومت مردم استان در برابر زیاده خواهی استعمارگران و قدرت های بیگانه داشته باشیم.

رییس رسانه ملی ادامه داد: دوره جدید مدیریت صداوسیما را بنابر منویات رهبر فرزانه انقلاب، به دو عنوان هویت و عدالت مزین کردیم و آنچه بیش از گذشته نیاز داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان جنگ دریایی ایران و آمریکا سوژه سریال جدید رسانه ملی شد

قهرمان جنگ دریایی ایران و آمریکا سوژه سریال جدید رسانه ملی شد