مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:512023-12-04سياسي

دبیر ستاد امربه معروف کشور: مدیران ادارات حق معطل کردن ارباب رجوع را ندارند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مدیران می بایست به نارضایتی های مردم توجه ویژه داشته باشند و بدانند بهترین معروف، بالابردن رضایت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همایش روسا و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات سازمان ها صنایع و مراکز علمی استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری آکردی در این همایش بیان داشت: بالاترین معروف خدمت به مردم است و مردم از برخی ناکارآمدی ها در سیستم اداری و اجرایی کشور ناراضی هستند.

وی با بیان این که مدیران ادارات به بهانه اقامه نماز حق ندارند ارباب رجوع را ساعت ها معطل کنند، افزود: برخی از مسئولین در امر خدمت رسانی به مردم تعلل و امروز و فردا می کنند که این موضوع از مصادیق حق الناس است و در قیامت جواب دارد؛ مصادیق امر به معروف را باید در درون دستگاه ها بیرون آورد معروف ها را تشویق و منکرها را کنترل کرد.

به گفته طاهری آکردی، در بحث معاضدت های قضایی اگر جایی برای آمران معروف و ناهیان منکر مشکلی پیش آمد، ستاد امر به معروف وظیفه حمایت او را مانند اخذ وکیل، پیگیری پرونده جانبازی و شهادت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امربه معروف کشور: مدیران ادارات حق معطل کردن ارباب رجوع را ندارند

دبیر ستاد امربه معروف کشور: مدیران ادارات حق معطل کردن ارباب رجوع را ندارند