مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-08حوادث

ادعای عجیب قاتل محیط بان گلستانی/ با مقتول آشنا بودم!


فرمانده انتظامی کردکوی از شناسایی و دستگیری قاتل جنگلبان گلستانی خبر داد و افزود: قاتل در مقابل مستندات پلیس مجبور به اعتراف شد.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی کردکوی از شناسایی و دستگیری قاتل جنگلبان گلستانی خبر داد و افزود: قاتل در مقابل مستندات پلیس مجبور به اعتراف شد.

سرهنگ امیر باقری عصر جمعه 17 آذرماه 1402 در جمع خبرنگاران از شناسایی قاتل و اعتراف به قتل حسن کابوسی جنگلبان گلستانی خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته پس از دریافت خبر جان باختن یک محیط بان در شهرستان کردکوی، بلافاصله تحقیقات پلیسی آغاز و با هماهنگی مرجع قضایی دو نفر مظنون دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات متوجه تناقض گویی یکی از متهمان شد، ادامه داد: به همین دلیل روند تحقیقات وارد مرحله ای جدیدی شد و شکل و رویه تحقیقات از وی تغییر یافت.

فرمانده انتظامی کردکوی با تأکید بر اینکه فرد مضنون همان ساعات اولیه پس از قتل توسط پلیس دستگیر شده بود، افزود: متهم با مشاهده اطلاعات کامل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد ولی تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی قاتل را 46 ساله عنوان کرد و گفت: فرد مذکور ادعا کرده که مقتول از آشنایان اوست و روز وقوع حادثه با هم به جنگل رفته بودند و اسلحه به صورت سهوی شلیک و گلوله به مقتول اصابت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب قاتل محیط بان گلستانی/ با مقتول آشنا بودم!

ادعای عجیب قاتل محیط بان گلستانی/ با مقتول آشنا بودم!