مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-28بين الملل

فرهنگ جهاد و شهادت نمی گذارد مردم غزه سرزمینشان را ترک کنند


رژیم صهیونیستی قصد دارد با اعمال فشار حداکثری مردم غزه را وادار به کوچ کند، اما فرهنگ ایثار و شهادت همچنان مردم فلسطین را در برابر صهیونیست ها مقاوم ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، بعد از طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی قصد داشت به نحوی این ضربه به پیکره ساختار نظامی و امنیتی اش را ترمیم کند.

اسراییل قریب به 14 هزار نفر را به شهادت رساند و بسیاری از قواعد بین المللی مرتبط با جنگ را نقض کرد تا بتواند با اِعمال فشار حداکثری کاری کند که مردم غزه خودشان مجبور به کوچ کردن از این منطقه باشند.

 اما امروز شاهد هستیم قاطبه مردم غزه، در چنین وضعیت بحرانی و سختی نه تنها سرزمینشان را رها نکردند، بلکه مصمم تر از هرموقع به حفظ آن می اندیشند.

صاحب خانه دزد را می خواهد بیرون کند این یک نکته مهم و اساسی است که چگونه مردمی که از سال 2007 تا کنون بارها مورد حملات بی امان صهیونیست ها واقع شدند، همچنان در سرزمین محنت کشیده خود پابرجا و استوار حاضر هستند و زمین را برای اسراییلی ها خالی نمی کنند؟ حجت الاسلام محمدعلی لیالی برای تشریح این موضوع می گوید: مردم فلسطین صاحب خانه هستند، اما یک سری دزدِ یاغی به کمک استعمار و آژانس بین المللی یهود آمدند و این خانه را به زور غصب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جهاد و شهادت نمی گذارد مردم غزه سرزمینشان را ترک کنند

فرهنگ جهاد و شهادت نمی گذارد مردم غزه سرزمینشان را ترک کنند