مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-26اجتماعي

730 نخبه خراسان جنوبی زیر چتر حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی


معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به حمایت این نهاد از 19 هزار و 87 دانش آموز نیازمند گفت: از این تعداد 730 نفر دانش آموز نخبه و استعداد برتر شناسایی شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به حمایت این نهاد از 19 هزار و 87 دانش آموز نیازمند گفت: از این تعداد 730 نفر دانش آموز نخبه و استعداد برتر شناسایی شده اند.

جمشید سورگی، امروز یکشنبه 5 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 19 هزار و 87 نفر دانش آموز و یک هزار و 179 دانشجو نیازمند خراسان جنوبی از خدمات و حمایت های کمیته امداد برخوردار هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی به خدمات این نهاد برای دانش آموزان نیازمند پرداخت و ادامه داد: تامین هزینه پوشاک و لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات رایگان مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و موفقیت در کنکور از مهمترین خدمات کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت است.

سورگی افزود: اقدام در خصوص بازگشت به تحصیل برای دانش آموزان بازمانده یا ترک تحصیل با استفاده ظرفیت گروه های جهادی و بهترین موسسات نام آور و پیشرو در خدمات تحصیلی از دیگر کمک های کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

730 نخبه خراسان جنوبی زیر چتر حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی

730 نخبه خراسان جنوبی زیر چتر حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی