مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-20اجتماعي

زمستان همراه با برف و باران در انتظار اصفهانی ها


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان: با نزدیک شدن سامانه ناپایدار به استان از بعداز ظهر روز جمعه، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و روز شنبه بارش باران و برف، - گاهی مه آلودگی بویژه در مناطق غرب و جنوب و در سایر مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از نزدیک شدن سامانه ناپایدار جوی از بعداز ظهر روز جمعه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه از روز شنبه در مناطق غرب و جنوب استان بارش برف و باران و در سایر مناطق بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با نزدیک شدن سامانه ناپایدار به استان از بعداز ظهر روز جمعه، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و روز شنبه بارش باران و برف، گاهی مه آلودگی بویژه در مناطق غرب و جنوب و در سایر مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: نقشه های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است و در این مدت وضعیت هوا در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی غُبار رقیق پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان همراه با برف و باران در انتظار اصفهانی ها

زمستان همراه با برف و باران در انتظار اصفهانی ها