مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-11سياسي

نگاه ملی به پدیده حاشیه نشینی داشته باشیم


رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اتخاذ تدابیر راهبردی در رابطه با پدیده حاشیه نشینی شد و گفت: باید به این موضوع با نگاه ملی نگریست.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اتخاذ تدابیر راهبردی در رابطه با پدیده حاشیه نشینی شد و گفت: باید به این موضوع با نگاه ملی نگریست.

رضا محمدیان امروز، 20 آذرماه با هشدار نسبت به این موضوع که بسیاری از کلان شهرهای مهم ایران به چالش حاشیه نشینی دچار شده اند، گفت: وزارتخانه های متعددی برای سامان دهی حاشیه نشینی باید سیاست گذاری کنند و به این موضوع باید با نگاه ملی نگریست.

وی با تأکید بر اینکه مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک به سمت کلان شهرها از عوامل اصلی حاشیه نشینی است، بیان کرد: گروه عمده ای از مهاجران از تمکن مالی برای سکونت در شهر برخوردار نیستند و با ایجاد سازه های غیراصولی و تفکیک های غیرقانونی در حاشیه کلان شهرها به این بحران دامن می زنند.

رییس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: گسترش بی رویه بسیاری از روستاهایی که در مجاورت کلان شهرها دیده می شود، حاصل حاشیه نشینی بی ضابطه است که پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ملی به پدیده حاشیه نشینی داشته باشیم

نگاه ملی به پدیده حاشیه نشینی داشته باشیم