مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-12سياسي

چشمک به قاچاقچیان آثار تاریخی!


باستان شناسان درحالی غارت بزرگ «غار هستیجان» در استان مرکزی را گزارش کردند، که رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: بسیاری از نقش برجسته ها جای سوراخ دینامیت دارد و جویندگان گنج و قاچاقچیان آزادانه در فضای مجازی تبلیغ می کنند.

- باستان شناسان درحالی غارت بزرگ غار هستیجان در استان مرکزی را گزارش کردند، که رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: بسیاری از نقش برجسته ها جای سوراخ دینامیت دارد و جویندگان گنج و قاچاقچیان آزادانه در فضای مجازی تبلیغ می کنند.

از سویی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشدار داد که رها کردن کاوش ها چشمکی به قاچاقچیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه میراث فرهنگی همزمان با هفته پژوهش، کاوش و غارت های غار هستیجان در استان مرکزی را با عنوان میراث در خطر بررسی کرد.

این نشست سه شنبه 21 آذرماه در موزه ملی برگزار شد و نمایندگانی از سازمان بازرسی، مجلس، سازمان برنامه و بودجه و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراهی جمعی از باستان شناسان و دانشجویان حضور داشتند.

قرار بود در این نشست، که پیش تر از سوی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری پراهمیت عنوان شده بود ، علی دارابی، معاون میراث فرهنگی و قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سخنرانی داشته باشد که غیبت او در چنین نشستی با نقد برخی از باستان شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمک به قاچاقچیان آثار تاریخی!

چشمک به قاچاقچیان آثار تاریخی!