مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-25سياسي

کتابخانه های نسل جدید مرکزی برای رشد فکری و تعاملات فرهنگی هستند


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: برای نسل جدید کتابخانه های عمومی، بخش ها و خدماتی تعریف شده تا مرکزی برای رشد فکری، فرهنگی و تعاملات فرهنگی باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: برای نسل جدید کتابخانه های عمومی، بخش ها و خدماتی تعریف شده تا مرکزی برای رشد فکری، فرهنگی و تعاملات فرهنگی باشند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان امروز، چهارم آذرماه در آیین بازگشایی سالن آمفی تئاتر کتابخانه باقرالعلوم(ع) قاسم آباد خواف افزود: برای ایران قوی باید ایران دانا را محقق کرد و راه تحقق این مهم از مسیر ایران کتاب خوان می گذرد.

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه های عمومی، امروز در حال عبور از مسیر نسل جدید خود مبنی بر ارائه خدمات کتابخانه ای، فرهنگی و آموزشی هستند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تأکید کرد: در نسل جدید کتابخانه های عمومی بخش ها و خدمات جدیدی تعریف شده تا به مرکزی برای رشد فکری، فرهنگی و تعاملات فرهنگی تبدیل شوند.

سبزیان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) در قالب 40 بخش به ارائه بالغ بر 100 خدمت فرهنگی نوین می پردازد، اظهار کرد: یکی از این بخش های نوین، بخش کودک است که بر خلاف حالت سنتی کتابخانه ها در آن به جای برقراری سکوت، تلاش بر آن است تا با صدای بلند از کتاب صحبت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های نسل جدید مرکزی برای رشد فکری و تعاملات فرهنگی هستند

کتابخانه های نسل جدید مرکزی برای رشد فکری و تعاملات فرهنگی هستند