مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-08فرهنگي

هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند برگزیدگان خود را شناخت


مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور پیمان جبلی رییس رسانه ملی و محسن برمهانی معاون سیما در شهر کاشان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند در تالار بزرگ شهر کاشان برگزار شد.

در این مراسم پیمان جبلی رییس رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیما و حسین زارع زاده مدیر شبکه مستند سیما و جمعی از مستندسازان و اهالی رسانه حضور داشتند.

در بخش مستندنگاری تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به لیلا مرگن به عنوان نفر اول، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به راضیه عباسی به عنوان نفر دوم و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به حنان سالمی به عنوان نفر سوم اهدا شد.

در بخش فیلم مستند از نگاه مخاطبان در سه بخش کوتاه، نیمه بلند و بلند، تندیس افتخار مستند کوتاه به محمد سعید وزیری برای مستند رویای آبی، تندیس افتخار مستند نیمه بلند به قربان تیموری و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین مستند بلند به سرباز شماره صفر به تهیه کنندگی محمد سلیمی راد اهدا شد.

در این مراسم از زحمات مدیر سابق شبکه مستند سیما، محسن یزدی نیز تجلیل شد.

در بخش مجموعه مستند هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون جایزه نقدی به قهرمان معمولی، اثر مجتبی حیدری اهدا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند برگزیدگان خود را شناخت

هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند برگزیدگان خود را شناخت