مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-18سياسي

تجهیز و نوسازی مدرسه روستایی در فومن به همت ارتش


قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدرسه ای را در روستاهای بخش سردار جنگل فومن نوسازی و تجهیز و به بهره مندی دانش آموزان و معلمان رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، به همت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش، طرح بازسازی، نوسازی و تجهیز دبستان و دبیرستان شهدای روستای کمادول بخش سردار جنگل شهرستان فومن افتتاح و بهره برداری رسید.

  سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش در آیین افتتاح این واحد آموزشی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای خدوم فراجا در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، سازنده هر جامعه است و نیروهای انسانی در هر جوامعی با ارزش ترین و عظیم ترین سرمایه هستند.

  وی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در تربیت نسل ها افزود: معلمان سازنده نیروهای با ارزش هستند و هر چقدر برای آموزش و تربیت یک نسل هزینه شود، بیشتر از آن سرمایه به جامعه بر می گردد.

  فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی ارتش با بیان اینکه فرزندانی که در پشت نیمکت های این مدارس به تحصیل علم مشغول می شوند آینده سازان ممکلت خود خواهند بود، گفت: متولیان آموزش مسئولیت سنگینی برعهده دارند و از این رو جایگاه آن ها ارزشمند و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و نوسازی مدرسه روستایی در فومن به همت ارتش

تجهیز و نوسازی مدرسه روستایی در فومن به همت ارتش