مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-05حوادث

کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق از یک باند سازمان یافته در کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام شبکه بزرگ قاچاق سازمان یافته سوخت و کشف بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق خبرداد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام شبکه بزرگ قاچاق سازمان یافته سوخت و کشف بیش از دو میلیون لیتر سوخت قاچاق خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه برخورد و مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت از جمله اولویت های اصلی پلیس امنیت اقتصادی فراجا است، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراجا با انجام اقدامات و رصدهای دقیق اطلاعاتی و نیز استفاده از منابع و اطلاعات هموطنان از فعالیت یک شبکه بزرگ قاچاق سوخت با خبر شده ورسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی ماموران مشخص شد که این باند به صورت شبکه ای در کشور فعالیت دارد، گفت: این باند در استان های تهران، سمنان و قزوین فعالیت داشت و افرادی را به خود جذب کرده بود.

رحیمی با بیان اینکه اعضای این باند اقدام به دپو و نگهداری سوخت کرده بودند، گفت: این افراد قصد داشتند تا در فرصت مناسب اقدام به خارج کردن آن از کشور کرده و به چند برابر قیمت به فروش برسانند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به عملیات همزمان پلیس برای دستگیری اعضای این باند، گفت: با هماهنگی مقام قضایی عملیاتی برای دستگیری اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق از یک باند سازمان یافته در کشور

کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق از یک باند سازمان یافته در کشور