مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-21اقتصادي

توسعه بازار دانش بنیان ها با ایجاد صندوق تضمین کالاها و خدمات دانش بنیان


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در نشست مدیران پارک های علم و فناوری شرق کشور از امکان بهره مندی پارک های علم و فناوری سراسر کشور از تسهیلات اعتبار مالیاتی ذیل قانون جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در نشست مدیران پارک های علم و فناوری شرق کشور از امکان بهره مندی پارک های علم و فناوری سراسر کشور از تسهیلات اعتبار مالیاتی ذیل قانون جهش تولید دانش بنیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست هم اندیشی فعالان زیست بوم نوآوری شرق کشور با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، رؤسای پارک های علم و فناوری استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار شد.

دهقانی از راه اندازی صندوق تضمین کالاها و خدمات دانش بنیان با هدف کمک به خرید قطعی با ترویج فرهنگ کارآمد بودن این تولیدات خبر داد و افزود: این صندوق، ابزاری جدید و کارآمد برای کمک به حمایت از توسعه بازار داخلی تولیدات دانش بنیان است.

این صندوق که با پیگیری معاونت علمی تصویب شده، طی یک ماه آینده راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازار دانش بنیان ها با ایجاد صندوق تضمین کالاها و خدمات دانش بنیان

توسعه بازار دانش بنیان ها با ایجاد صندوق تضمین کالاها و خدمات دانش بنیان