مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-13اجتماعي

عبور 8000 کیلومتر رودخانه از مناطق مسکونی شهری و روستایی استان کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیش از 50 هزار کیلومتر طول رودخانه های فصلی و دائمی در استان است که 8000 کیلومتر آن در بافت جمعیتی و مسکونی شهری و روستایی قرار دارد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیش از 50 هزار کیلومتر طول رودخانه های فصلی و دائمی در استان است که 8000 کیلومتر آن در بافت جمعیتی و مسکونی شهری و روستایی قرار دارد.

حمید سالخورده 22 آذرماه در ستاد بحران استان کرمان ویژه چهار شهرستان رفسنجان، سیرجان، انار و شهربابک در فرمانداری رفسنجان، اظهار کرد: سیل یکی از مخاطرات پرتکرار در استان است و استاندار کرمان با ارائه طرحی، انجام پیشگیری ها را مورد تاکید قرار داده و همه دستگاه های اجرایی به علاوه سازمان های مردم نهاد و دهیاری ها را به مدد طلبیده است.

وی افزود: در حال حاضر جای جای استان سیل بندها و لایروبی ها در حال اجراست و از 8000 کیلومتر رودخانه ای که در ناحیه جمعیتی و مسکونی قرار دارد، طرح مطالعاتی 6000 کیلومتر آن انجام شده است.

در این طرح مطالعاتی 790 نقطه آسیب خیز در استان شناسایی شده که در حال رفع یا مقاوم سازی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: باید بانک اطلاعاتی مخاطرات شهرستان ها تهیه شود و در مواقع بحران از وجود ظرفیت های مردمی و دهیاری ها در مقابله با پدیده مخاطره آمیز استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور 8000 کیلومتر رودخانه از مناطق مسکونی شهری و روستایی استان کرمان

عبور 8000 کیلومتر رودخانه از مناطق مسکونی شهری و روستایی استان کرمان