مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-13سياسي

خزعلی: بودجه زنان از اعتبار دستگاه ها حذف نشده است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تأکید کرد: نه تنها بودجه یک درصد مربوط به حوزه زنان و خانواده از اعتبارات دستگاه های اجرایی در لایحه بودجه سال آینده دولت حذف نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی درباره انتشار اخباری مبنی بر حذف بودجه مربوط به زنان سرپرست خانوار و بودجه قانون حمایت از فرزند آوری و خانواده از لایحه بودجه 1403 کل کشور اظهار کرد: خیر؛ یک درصد حذف نشده بلکه همه یک درصدها که بخشی مربوط به زن و خانواده بود، بخشی مربوط به فرهنگ و بخشی هم در بخش ایثارگران است، ادغام و مقرر شده برای تحقق عینی تر اعتبارات، ردیف خاصی برای زن و خانواده در ردیف های بودجه در نظر گرفته شود.

وی افزود: البته رییس جمهور و معاون اول مخالف ادغام یک درصد زنان و خانواده هستند و امیدوارم در بازبینی لایحه این یک درصد به صورت مستقل دیده شود.

همچنین باید توجه داشت که این یک درصد فعلی با عنایت به عدم حذف فصول 1و 4 و 6 در مجموع از یک درصد سال گذشته به مراتب بیشتر است.

معاون رییس جمهور ادامه داد: لازم به ذکر است که این بودجه برای نخستین بار در لایحه 1402 دیده شد و آنچه در دهه 80 در حوزه بودجه زنان رخ داد، 25 صدم درصد بود که با وجود کوتاه مدت بودن این امر همان زمان هم توانست گشایش های خوبی را در حوزه زنان و خانواده ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: بودجه زنان از اعتبار دستگاه ها حذف نشده است

خزعلی: بودجه زنان از اعتبار دستگاه ها حذف نشده است