مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:402023-11-30بين الملل

سفیر یمن: تا هر زمانی نیاز باشد به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم


سفیر یمن در تهران در دیدار امیرعبداللهیان با بیان اینکه تصمیم رهبران صنعا برای ورود به میدان و هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در راستای اعتقاد قوی ما برای دفاع از مردم غزه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) نهم آذر ماه به منظور قدردانی از حمایت های صنعا از مردم فلسطین در محل سفارت یمن در تهران حضور یافت و با ابراهیم الدیلمی سفیر دولت نجات ملی یمن دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تمجید از مواضع قوی رهبران و مردم یمن در حمایت از مردم فلسطین و غزه افزود: حمایت یمن از مردم غزه و کرانه باختری ستودنی است.

امیرعبداللهیان با ابلاغ سلام های گرم به سید عبدالملک الحوثی، از گفتگوهای انجام شده بین صنعا و عربستان سعودی حمایت و ابراز امیدواری کرد توافق نهایی بین دو طرف حاصل شود.

ابراهیم الدیلمی سفیر دولت نجات ملی یمن در تهران نیز ضمن تشکر و خوش آمدگویی به امیرعبداللهیان و ابلاغ سلامهای گرم سید عبدالملک الحوثی به مقام معظم رهبری و رییس جمهور اظهار داشت: ما دفاع از مردم فلسطین و غزه را وظیفه خود می دانیم و تا هر زمانی که نیاز باشد، به حمایت از فلسطین ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر یمن: تا هر زمانی نیاز باشد به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم

سفیر یمن: تا هر زمانی نیاز باشد به حمایت از فلسطین ادامه می دهیم