مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-06فرهنگي

حمایت بنیاد شهید از آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همه کتاب هایی که حتی توسط افراد عادی در مورد شهدا و جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ و اشاعه ایثار و شهادت نوشته می شود اگر قبل از چاپ به اداره فرهنگی و هنری بنیاد شهید ارائه شوند و در کمیته تألیف و تدوین .

- عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی و نهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ راه و پاسداشت قهرمانان شهید است که در همین راستا از آثار فاخر و ارزشی با موضوع ایثار و شهادت حمایت می شود.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مورد حمایت از نمایشنامه های صحنه ای یا خیابانی با موضوع ایثار و شهادت گفت: همه نمایش نامه های صحنه ای یا خیابانی که حتی توسط افراد عادی با موضوع شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نوشته می شود، در صورت اینکه قبل از روی صحنه رفتن به اداره فرهنگی و هنری بنیاد شهید ارائه شوند و در کمیسیون هنری مورد پذیرش قرار بگیرند، حمایت مالی می شوند.

وی در مورد تولید آثار موسیقیایی توسط هنرمندان این عرصه یادآور شد: سرود و آثار موسیقیایی که حاوی مضامینی در خصوص دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند، اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد شهید از آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت

حمایت بنیاد شهید از آثار هنری با موضوع ایثار و شهادت