مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-03سياسي

مرکز رشد واحد های فناور در آبیک افتتاح شد


همزمان با آغاز هفته پژوهش و با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسوولان استانی و شهرستانی مرکز رشد واحد های فناور این شهرستان افتتاح و در بازدید از پروژه پردیس فناوری بر تخصیص بودجه ملی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای این پروژه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، در مراسمی که ظهر امروز با حضور سجاد محمدعلی نژاد معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین، جعفر احمدی رییس پارک علم و فناوری استان قزوین، حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مرکز رشد واحدهای فناورشهرستان آبیک در دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

سیدپویا قاضی میرسعید مدیر مرکز رشد واحد های فناور شهرستان آبیک با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با پارک علم و فناوری استان قزوین و استفاده از حدود 30 شرکت از خدمات این مرکز گفت: 10 شرکت در مرکز رشد مستقر هستند که در حال بررسی فضا برای اختصاص به 2 شرکت دیگر هم هستیم.

وی با اشاره به وجود فضای کار اشتراکی در مرکز رشد و استفاده 60 نفر از این فضا اذعان کرد: در فاز نخست ظرفیت 14 واحد اختصاصی را داریم و در فاز دوم هم آمادگی استقرار 23 واحد را برای کارهای اختصاصی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد واحد های فناور در آبیک افتتاح شد

مرکز رشد واحد های فناور در آبیک افتتاح شد