مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-21حوادث

توقیف 8 کشتی صیادی در صیدگاه های خوزستان


از این کشتی ها، 2 دستگاه ترال،2 دستگاه وینچ، 2 عدد دیرک، 150 طاقه تور و 950 کیلوگرم انواع ماهی صید شده به روش غیر مجاز کشف و ضبط شد.

- سرپرست یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات خوزستان گفت: در راستای برخورد جدی با تخلفات صیادی در خوزستان، هشت فروند شناور صیادی در صیدگاه های استان توقیف شد.

  کامران شریفی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به عملکرد یگان حفاظت طی چند روز اخیر در راستای پاکسازی مناطق آلوده به صید غیرمجاز افزود: برای برخورد جدی با تخلفات صیادی ماموران گشت دریایی پایگاه سجافی ضمن گشت زنی در مناطق دریایی موسوم به بحرکان و سریم، پنج فروند لنج صیادی که از بندر بوشهر و نیز بندر دیلم عازم دریا و فعالیت صیادی شده بودند به اتهام صید غیرمجاز به روش ترال و همچنین ورود غیرمجاز به آبهای استان خوزستان توقیف شدند.

  وی افزود: از این شناورها، 2 دستگاه ترال،2 دستگاه وینچ، 2 عدد دیرک، 150 طاقه تور و 950 کیلوگرم انواع ماهی صید شده به روش غیر مجاز کشف و ضبط شد.

  شریفی اظهارکرد: طی گشت زنی نیروهای پایگاه ماهشهر در حوزه استحفاظی سه فروند قایق فاقد مجوز توقیف شد و در جریان بازرسی از این قایق ها نیز تعداد سه دستگاه ترال و 50 کیلوگرم ماهی کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 8 کشتی صیادی در صیدگاه های خوزستان

توقیف 8 کشتی صیادی در صیدگاه های خوزستان