مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:552023-11-28ورزشي

برخی گمان می کنند ما فقط پول خرج می کنیم


نمایشگاه «شهر سوخته، اسطوره ای که تاریخ شد»، درحالی برگزار شد که یکی از پروژه های بسیار موفق باستان شناسی ایران نامیده شد.

با این وجود سرپرست کاوش های شهر سوخته گفت: - نمایشگاه شهر سوخته، اسطوره ای که تاریخ شد ، درحالی برگزار شد که یکی از پروژه های بسیار موفق باستان شناسی ایران نامیده شد.

با این وجود سرپرست کاوش های شهر سوخته گفت: برخی گمان می کنند ما تنها پول خرج می کنیم و کارمان بازدهی مالی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر سوخته، اسطوره ای که تاریخ شد ، نمایشگاهی تصویری از 25 سال پژوهش های باستان شناسی، با حضور جوزپه پرونه ـ سفیر ایتالیا در ایران ـ در موزه ملی ایران افتتاح شد.

مصطفی ده پهلوان ـ رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ـ در این مراسم با اشاره به نام این نمایشگاه که به گفته او به درستی اسطوره ای که تاریخ شد انتخاب شده است، بیان کرد: به واسطه زحماتی که استاد سید سجادی، هوشمندانه در بستر فرهنگی و اداری که در ایران وجود دارد کشیده اند، همه ما با شهر سوخته آشنا هستیم و امیدوارم که به قول اسطوره شناسان این اسطوره منطقی نشود و ما بتوانیم به درستی از آن استفاده کنیم.

این باستان شناس اظهار کرد: سید سجادی زحمت خود را در شهر سوخته کشیده است و سال های آینده نیز در کنار شهر سوخته خواهد بود منتهی موضوع مطرح امروز حفاظت از محوطه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی گمان می کنند ما فقط پول خرج می کنیم

برخی گمان می کنند ما فقط پول خرج می کنیم