مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-29حوادث

چتر امنیتی پلیس در کویر دامغان/ اجرای پیشگامان امنیت انتظامی در سمنان


رییس پلیس پیشگیری استان سمنان از اجرایی شدن طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی 4 به همت پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد.

- چتر امنیتی پلیس در کویر دامغان/ اجرای "پیشگامان امنیت انتظامی در سمنان ایسنا/سمنان رییس پلیس پیشگیری استان سمنان از اجرایی شدن طرح عملیاتی "پیشگامان امنیت انتظامی 4 "به همت پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد.

سرهنگ حسن رستمیان 8آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی 4 در سراسر استان و در همه شهرستان های این استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی 4 با هدف پیشگیری از سرقت های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از امروز با استفاده از تمامی ظرفیت کلانتری ها، پاسگاه ها و یگان های امداد فرماندهی انتظامی شهرستان های هشتگانه این استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح که به مدت 72 ساعت ادامه خواهد داشت افزود: این طرح عملیاتی کلیه شهرستان های استان را در برگرفته و کلانتری ها و پاسگاه های سراسر استان با اقداماتی که قبل از شروع طرح آغار کرده اند، با شناسایی مناطق جرم خیز مجوز قضایی مناسب را از مرجع مربوطه اخذ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر امنیتی پلیس در کویر دامغان/ اجرای پیشگامان امنیت انتظامی در سمنان

چتر امنیتی پلیس در کویر دامغان/ اجرای پیشگامان امنیت انتظامی در سمنان