مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-25سياسي

جذب قضات در کردستان منطقه ای گزینی شود


مدیرکل امور استان های معاون اول قوه قضاییه گفت: جذب قضات در کردستان باید بصورت منطقه ای باشد و منطقه ای گزینی در جذب قضات انجام شود تا مشکل مربوط به نگهداشت قضات در استان حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یدالله موحد مدیرکل امور استان های معاون اول قوه قضاییه صبح امروز در هفتمین جلسه شورای قضایی استان کردستان اظهار داشت: مدیران ارشد قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای ارتقای معیشت کارکنان دستگاه قضایی انجام می دهند.

  وی ضمن تقدیر از مدیریت موفق بر شورای قضایی استان کردستان افزود: همدلی و همگرایی در میان مدیران دستگاه قضایی استان به خوبی به چشم می خورد و این مهم زمینه ساز حل مشکلات اساسی این دستگاه در استان کردستان است.

  موحد افزود: جذب قضات در استان کردستان باید بصورت منطقه ای باشد و منطقه ای گزینی در جذب قضات انجام شود تا مشکل مربوط به نگهداشت قضات در استان حل شود.

  مدیرکل امور استان های معاونت اول قوه قضاییه تصریح کرد: حل مشکلات استان های مختلف باید بر اساس اقتضائات خاص هر استان باشد و با یک سازوکار خاص و دائمی بتوان مشکلات را برطرف کرد.

  رییس کل دادگستری استان کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: با دستور رییس قوه قضاییه در خصوص جذب اختصاصی قضات بومی امیدواریم ظرف بازه دوساله این مشکل استان کردستان حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب قضات در کردستان منطقه ای گزینی شود

جذب قضات در کردستان منطقه ای گزینی شود