مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-19اقتصادي

محصولات سایپا در بازار روسیه افزایش می یابند


مدیر صادرات سایپا با اشاره به افزایش عرضه محصولات سایپا در بازار روسیه، بلاروس و سایر کشورهای اوراسیا گفت: با توجه به پتانسیل های کشور، فضای مناسبی برای فعالیت در حوزه اوراسیا به ویژه در صنعت خودرو شکل گرفته است.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز به نقل از اسپوتنیک، منصور ابطحی، با اشاره به صادرات محصولات سایپا به روسیه و همچنین با تاکید بر استراتژیک بودن منطقه اوراسیا برای صادرات خودرو، در مصاحبه ای اختصاصی به خبرنگار اسپوتنیک در تهران، اظهار داشت: منطقه گمرکی اوراسیا با جمعیتی بالغ بر 300 میلیون نفر، شامل 5 کشور روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان است که روسیه در آن مرکزیت دارد و جزو بازارهای استراتژیک و مهم گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود.

صادرات اولیه سایپا به منطقه اوراسیا، به صورت قطعات خودرویی بوده، ولی از سال گذشته با حضور در نمایشگاه های موثر و مرتبط با صنعت خودرو در روسیه، صادرات خودرو نیز آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه روند صادرات محصولات سایپا ابتدا با ارسال خودروهای آماده (CBU) آغاز می شود و پس از دریافت بازخورد مناسب از مشتریان و استقبال در بازار هدف، وارد فاز دوم فعالیت صادراتی یعنی تولید و مونتاژ خواهد شد، افزود: امیدواریم به زودی شاهد افزایش عرضه محصولات سایپا در بازار روسیه، بلار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات سایپا در بازار روسیه افزایش می یابند

محصولات سایپا در بازار روسیه افزایش می یابند