مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-09پزشكي

اتصال بیش از 41 هزار حساب دانشگاه های علوم پزشکی به خزانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید جواد طباییان مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اصل شفافیت مالی در وزارت بهداشت گفت: - مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ابتدای آذر تعداد حساب های متصل نشده به خزانه به یک هزار و 806 حساب با کمتر از یک همت گردش مالی رسید، باید توجه داشت که بسیاری از حساب های دانشگاه های علوم پزشکی گردش مالی و موجودیشان صفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید جواد طباییان مدیر کل مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اصل شفافیت مالی در وزارت بهداشت گفت: شفافیت مهم ترین اصل عملیاتی شدن جهاد تبیین است، اصلی که بار ها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و معنایش این است که مسئولان عملکرد خود را به طور واضح در اختیار مردم قرار دهند.

وی ادامه داد: رییس جمهور هم در ابتدای دولت در مجلس شفاف سازی را جزیی از برنامه های دولت معرفی کرد، وزیر بهداشت هم در رابطه با شفاف سازی تأکید مؤکد دارد، ما هم با تمام توان این سیاست ها را پیگیری می کنیم.

طباییان با اشاره به اتصال بیش از 41 هزار حساب ها به خزانه گفت: ابتدای سال 1401، 43 هزار و 88 حساب بانکی با 9 همت گردش مالی داشتیم، در سال 1402 با پیگیری، مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بیش از 41 هزار حساب دانشگاه های علوم پزشکی به خزانه

اتصال بیش از 41 هزار حساب دانشگاه های علوم پزشکی به خزانه