مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-30سياسي

استان سمنان صاحب اداره تصفیه امور ورشکستگی شد


اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان با حضور رییس کل دادگستری استان سمنان و مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه افتتاح و رسماً کار خود را در این استان آغاز کرد.

- ایسنا/سمنان اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان با حضور رییس کل دادگستری استان سمنان و مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه افتتاح و رسماً کار خود را در این استان آغاز کرد.

سیدمحمد علی نوابی، مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه 9 آذرماه در این آیین اظهار کرد: استان سمنان از جمله استان های پیشرو در راه اندازی این اداره در کشور است.

وی راه اندازی این اداره را براساس سیاست های دستگاه قضا ارزیبابی کرد و با اشاره به برخی از وظایف این اداره افزود: رسیدگی به امور تجّار و شرکت های ورشکسته وظیفه این اداره است.

این مسئول قضایی ادامه داد: مطابق قانون از زمان صدور حکم ورشکستگی، منع دخالت صاحبان واحدها در اموال و دارایی شان رقم می خورد.

مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه ادامه داد: در نهایت پس از ارجاع پرونده به این اداره با بررسی های به عمل آمده در خصوص دیون مورد ادعایی بدهکار، دخل و تصرف در اموال وی آغاز و سهم هر یک از طلب کاران در نتیجه فروش اموال پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان صاحب اداره تصفیه امور ورشکستگی شد

استان سمنان صاحب اداره تصفیه امور ورشکستگی شد