مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-11اجتماعي

محیط زیست به صنایع نگاه مچ گیرانه ندارد


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه این سازمان نگاه مچ گیرانه ندارد، گفت: نگاه ما به صنایع و تولیدات صنعتی نگاه تعاملی و همراهی است.

- ایسنا/فارس مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس با بیان اینکه این سازمان نگاه مچ گیرانه ندارد، گفت: نگاه ما به صنایع و تولیدات صنعتی نگاه تعاملی و همراهی است.

عطا پورشیرزاد امروز، 20 آذرماه در بازدید از فرایندهای دفع پساب و فاضلاب یک کارخانه لبنیاتی بر لزوم تداوم نظارت بر دفع بهداشتی فاضلاب و پساب ها تأکید کرد و گفت: حفظ و اعتلای محیط زیست با ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی کارخانجات تولیدی و صنعتی بیشتر و گسترده تر می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس تصریح کرد: با حفظ محیط زیست شاکله و عنوان مجموعه های صنعتی هم بهتر دیده می شود و اعتماد بیشتری از سوی مردم به این کارخانجات و تولیدات لبنی ایجاد می شود.

وی، تولید لبنیات را موضوعی ضروری دانست و گفت: لبنیات خوراک ضروری و اصلی مردم است و باید نظارت ها بر روی تولید بهداشتی این محصولات و پیشگیری از آسیب به محیط زیست با دقت بیشتری صورت گیرد.

امید است با افتتاح لاگن های بتنی بی هوازی، دفع بهداشتی پساب ها به صورت اصولی انجام شود و در حوزه پساب مشکلاتی ایجاد نشود و با برنامه ریزی و ساماندهی آلودگی پساب ها به حد قابل قبولی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست به صنایع نگاه مچ گیرانه ندارد

محیط زیست به صنایع نگاه مچ گیرانه ندارد