مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-29حوادث

سرقت 45 خودرو در تهران با جرثقیل/ دستگیری 15 سارق


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 15 سارق خودرو که اقدام به سرقت 45 خودرو با جرثقیل کرده بودند، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان خودرو که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، گفت: مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی، اقدام به شناسایی 15 سارق حرفه ای خودرو کردند.

وی ادامه داد: این سارقان اقدام به سرقت از خودروهای تولید داخل کرده بودند و روش آنها نیز اینگونه بود که با استفاده از جرثقیل خودروها را به نقطه ای از شهر انتقال داده و به مالخر می فروختند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان یک کار اطلاعاتی و پلیسی تمام این 15 نفر دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در جریان چندین مأموریت پلیسی، همزمان دستگیر شدند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده تاکنون به 45 فقره سرقت خودرو با همین شیوه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 خودرو پیدا شده است، افزود: 25 خودرو نیز شناسایی و در اسرع وقت شناسایی و به مالکان تحویل داده خواهد شد.

ولیپور گودرزی درباره نصب سیستم ردیاب روی خودروها نیز گفت: برخی از این سارقان اعلام کردند خودروهایی که دزدیده بودند مجهز به دستگاه های ردیاب بوده است، اما کار نکرده آمد که در این خصوص باید ایراد برخی از این ردیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 45 خودرو در تهران با جرثقیل/ دستگیری 15 سارق

سرقت 45 خودرو در تهران با جرثقیل/ دستگیری 15 سارق