مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-12سياسي

نماینده کبودر آهنگ: بانک گلوی کشاورزان را برای پس دادن مطالبات می فشارد


چگونه پاسخ کشاورزی را بدهیم که یک سال محصولش در حال از بین رفتن است و از طرفی بانک دست بر گلوی کشاورز گذاشته که باید مطالبه بانک را پرداخت کنی.

- فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 21 آذر ماه در زمان بررسی لایحه بودجه سال 1403، 2 نکته را یادآوری کرد و گفت: آنچه که در موضوع چای دبش اتفاق افتاد یک اقتضای اقتصادی برای دولت و مردم بود.

  وی افزود: چگونه می شود باور و قبول کرد که یک شرکتی قادر باشد سه میلیارد و 700 میلیون دلار ارز بگیرد که واردات داده باشد اما آنچه که وارد می کند با آنچه که مطرح کرده تطابق نداشته باشد.

نماینده بهار و کبودرآهنگ با تاکید بر اینکه مردم  برای وام قرض الحسنه 10 میلیونی ماهها در صف هستند، گفت:  این موضوع تخلف شرکت وارد کننده چای دبش  برای مردم و تمام کسانی که عزت دارند قابل قبول نیست که بپذیرند چگونه این شرکت توانسته از همه فیلتر های بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، گمرک و دستگاه های نظارتی عبور کند.

توسلی با تاکید بیان کرد: این حجم تخلف طی چند سال گذشته در این شرکت صورت بگیرد و چندین هزار میلیارد تومان هم  وام ریالی دریافت کند برای مردم قابل قبول نیست.

وی خاطر نشان کرد: من از مسؤلان قضایی و دولتی درخواست دارم به دقت این موضوع را رسیدگی کنند و مردم را قانع کنند بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کبودر آهنگ: بانک گلوی کشاورزان را برای پس دادن مطالبات می فشارد

نماینده کبودر آهنگ: بانک گلوی کشاورزان را برای پس دادن مطالبات می فشارد