مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-27سياسي

سرلشکر باقری: ناوشکن دیلمان نماد توان دریایی کشور است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در آیین الحاق ناوشکن دیلمان در بندر انزلی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری .

- رییس ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به رونمایی ناوشکن دیلمان، گفت: الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دیلمان در ناوگان شمال و دریای خزر نماد توان دریایی کشور است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در آیین الحاق ناوشکن دیلمان در بندر انزلی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی، اظهار داشت: حادثه هفتم آذر ماه 1359 حادثه بزرگ و تعیین کننده در آینده نبرد در خلیج فارس بود که با مجاهدت نیروی دریایی ارتش، توان دریایی ارتش بعث عراق از بین رفت.

وی با اشاره به رونمایی ناوشکن دیلمان، گفت: الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دیلمان در ناوگان شمال و دریای خزر نماد توان دریایی کشور است.

سرلشکر باقری گفت: دریای خزر، دریای صلح و دوستی است و ما در این مراسم نیز پیام صلح و دوستی ملت ایران را به همه کشور های همسایه اعلام می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: ناوشکن دیلمان نماد توان دریایی کشور است

سرلشکر باقری: ناوشکن دیلمان نماد توان دریایی کشور است