مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-26اقتصادي

ورود 2 میلیون مترمکعب روان آب به سد شمیل هرمزگان


طی اولین بارندگی های پاییزی در استان هرمزگان 2 میلیون مترمکعب روان آب ناشی از بارندگی ها به مخزن سد شمیل هرمزگان وارد و ذخیره شد.

- نظام الدین قریشی مدیر گروه بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای هرمزگان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: در پی بارندگی های اخیر ما شاهد ورود  حجم نسبتا خوبی از روان آب به سد شمیل بودیم تا با ورود 2 میلیون مترمکعب آب وضعیت ذخیره آب این سد اندکی بهبود یابد.

نظام الدین قریشی افزود: طی بارندگی های اخیر سد های استقلال میناب و سرنی که در شهرستان میناب قرار دارند آورده ای نداشته اند و تغییری در ذخیره این سد ها بوجود نیامده است.

  وی ادامه داد:درشرق استان استان هرمزگان نیز ، بر اثر نزول باران رحمت الهی 200 هزار متر مکعب به ذخیره آب پشت سد جگین افزوده شده است و این سد از نظر ذخیره آب از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است.

  مدیر گروه بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه ای هرمزگان: هم استانی های گرامی باید توجه کنند که این بارش ها مقطعی بوده و ما به صورت ملی در یک دوران گذر خشکسالی هستیم و نیاز است مردم همچنان رعایت الگوی مصرف در حوزه آب را در دستور کار داشته باشند و از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 میلیون مترمکعب روان آب به سد شمیل هرمزگان

ورود 2 میلیون مترمکعب روان آب به سد شمیل هرمزگان