مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13سياسي

مراسم استقبال از شهدای گمنام باید پرشور و با برنامه ریزی مدون صورت گیرد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، با بیان اینکه شهدا غریبانه به شهادت رسیدند، گفت: برنامه ریزی برای استقبال و تشییع از پیکر شهدای گمنام در استان کردستان باید بسیار پر شور و با حضور اقشار مختلف مردم باشد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، با بیان اینکه شهدا غریبانه به شهادت رسیدند، گفت: برنامه ریزی برای استقبال و تشییع از پیکر شهدای گمنام در استان کردستان باید بسیار پر شور و با حضور اقشار مختلف مردم باشد.

علی کلوندی امروز چهارشنبه(22 آذر) در نشست با اصحاب رسانه استان، با اعلام اینکه در کردستان 57 شهید گمنام در 27 نقطه تدفین شده است، اظهار کرد: هدف از تشییع پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور انتقال فرهنگ دفاع مقدس و نگاه پایدار و دراز مدت است.

وی در رابطه با جزییات مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در کردستان، افزود: فردا پنج شنبه (23آذرماه) پیکر 4 شهید وارد استان می شود و مراسم استقبال از پیکر این شهدا ساعت 8:30 صبح در پلیس راه کرمانشاه به سنندج، با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان، عنوان کرد: مکان یابی تدفین این شهدا در شهرستان های قروه، دهگلان، بیجار و سنندج انجام شده و مورد تایید ستاد کل نیز قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از شهدای گمنام باید پرشور و با برنامه ریزی مدون صورت گیرد

مراسم استقبال از شهدای گمنام باید پرشور و با برنامه ریزی مدون صورت گیرد