مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-18سياسي

از ادامه بررسی گزارش نظارتی تبصره های بودجه 1402 تا بررسی اساسنامه 3 سازمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از 8:45 الی 12 روز سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه 1402 در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و اظهار داشت: - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره های بودجه 1402 و همچنین بررسی اساسنامه سه سازمان وابسته به شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از 8:45 الی 12 روز سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه 1402 در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و اظهار داشت: در ابتدای جلسه، نطق پیش از دستور سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل را خواهیم داشت.

سخنگوی شورا در ادامه گفت: یک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و تبصره های ذیل آن مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری تهران، بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در خصوص دستور بعدی صحن شورا تصریح کرد: ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره های بودجه سال 1402شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادامه بررسی گزارش نظارتی تبصره های بودجه 1402 تا بررسی اساسنامه 3 سازمان

از ادامه بررسی گزارش نظارتی تبصره های بودجه 1402 تا بررسی اساسنامه 3 سازمان