مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-13دانش

فراخوان تولید پابند الکترونیکی مراقبت از متهمان و مجرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یکی از نیازمندی های پژوهشی و تجهیزاتی فراجا، - فراخوان تولید پابند الکترونیکی مراقبت از متهمان و مجرمان به همت ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال و هوشمندسازی و معاونت فناوری اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یکی از نیازمندی های پژوهشی و تجهیزاتی فراجا، که مورد توجه پلیس های تخصصی بوده و در ردگیری مجرمین و متهمان موثر است، پابند هوشمند الکترونیکی است که امکان پایش لحظه ای متهمان و جلوگیری از خروج آن ها از محدوده مجاز تعیین شده را برای ماموران فراهم می آورد.

پابند هوشمند الکترونیکی دارای یک تجهیز سخت افزاری و یک سامانه نرم افزاری است که با تخصیص آن به هر یک از متهمین، امکان ردگیری و موقعیت یابی آن ها را با استفاده از سامانه موقعیت یابی جهانی (GNSS)، شبکه مخابرات سلولی و شبکه های رادیویی اختصاصی فراهم می آورد.

از این رو، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد با شناسایی شرکت های دانش بنیان توانمند این حوزه، به تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تولید پابند الکترونیکی مراقبت از متهمان و مجرمان

فراخوان تولید پابند الکترونیکی مراقبت از متهمان و مجرمان