مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-17اقتصادي

اضافه تناژ وسایل باری در جاده های اصفهان کنترل می شود


رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از خریداری دو جفت باسکول سیار محورکش، برای کنترل اضافه بار و برخورد با متخلفان و دریافت خسارت وارده به راه در استان اصفهان خبر داد.

- معید ذهبیون، رییس  ایمنی و ترافیک استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باسکول های سیار محورکش یکی از تجهیزات مناسب برای کنترل تصادفی وزن وسایل نقلیه باری در محورهای مواصلاتی کشور به ویژه مسیرهای دارای فرار بار و یا فاقد پاسگاه هستند و قطعا بهره برداری بهینه از باسکول های مذکور و کنترل و اعمال قانون خودروهای متخلف اثربخشی مناسبی در افزایش ایمنی تردد را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس و مطابق ردیف های اعتباری ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل و نقل جاده ای کشور، در سال جاری 2 جفت باسکول سیار محورکش، برای کنترل اضافه بار و برخورد با متخلفان و دریافت خسارت وارده به راه در استان اصفهان خریداری شده است.

ذهبیون بیان کرد: فراوانی بالای کارگاه های تولیدی، مواد معدنی و کالاهای ساختمانی، عدم وجود پاسگاه پلیس راه و ایستگاه توزین، آمار بالای تصادفات با شدت زیاد ناشی از برخورد وسایل نقلیه سنگین در محور، تردد بالای وسایل نقلیه سنگین در محور، از جمله مواردی است که در انتخاب مکان های مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه تناژ وسایل باری در جاده های اصفهان کنترل می شود

اضافه تناژ وسایل باری در جاده های اصفهان کنترل می شود