مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-05فرهنگي

حمایت ساترا از سریال ها و برنامه های دارای مجوز تولید و انتشار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه این هفته «گفت وگوی فرهنگی» به تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور و با اجرای مهران ده نمکی از رادیو گفتگو پخش شد.

- معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا در رادیو گفتگو درباره آیین نامه محتوایی ساترا و حمایت این سازمان از پخش تمام قسمت های سریال ها و برنامه های دارای مجوز سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه این هفته گفت وگوی فرهنگی به تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور و با اجرای مهران ده نمکی از رادیو گفتگو پخش شد.

مجتبی رشوند تهیه کننده و فعال حوزه سینما، امیرحسین حیدری نماینده مجمع رصتا در شورای انتشار ساترا و مدیر سابق سکوی تماشاخونه ، احسان هوشیارگر مدیرکل هنر و رسانه خبرگزاری فارس مهمانان حضوری این قسمت از برنامه با موضوع حقوق مادی و معنوی مخاطبان شبکه نمایش خانگی بودند؛ همچنین محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا نیز به عنوان مهمان تلفنی برنامه نکاتی را در این برنامه مطرح کرد.

افراسیابی در ابتدا با اشاره به اینکه بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هماهنگی خوبی بین سکو های دارای مجوز و ساترا شکل گرفته، بیان کرد: زمانی که یک سکو برای دریافت مجوز به ساترا مراجعه می کند ما روی این موضوع تاکید داریم که ساترا از مجوز هایی که صادر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ساترا از سریال ها و برنامه های دارای مجوز تولید و انتشار

حمایت ساترا از سریال ها و برنامه های دارای مجوز تولید و انتشار