مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-02سياسي

اقدامات فرهنگی موثر برای کاهش تصادفات در آذربایجان غربی احصا و اجرا شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید اقدامات فرهنگی موثر در راستای کاهش آمار تصادفات رانندگی در استان احصا شده و توسط نهادهای مسئول اجرا شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید اقدامات فرهنگی موثر در راستای کاهش آمار تصادفات رانندگی در استان احصا شده و توسط نهادهای مسئول اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، 11 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات حال حاضر استان، افزایش تصادفات و فوتی های ناشی از سوانح رانندگی است، اظهار کرد: باید اقدامات فرهنگی موثر در راستای کاهش این آمار احصا شده و توسط نهادهای مسوول به اجرا درآید.

برخی کم کاری ها در این خصوص دخیل بوده که باید ضمن بررسی این موارد، در کمیته ویژه ای، مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: از جمله مهمترین مشکلات در افزایش ترافیک شهر ارومیه و به تبع آن افزایش تصادفات و فوتی سوانح رانندگی، کمبود در حوزه حمل و نقل عمومی است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی ادامه داد: در بحث حمل و نقل عمومی، شهرداری در سال جاری قدم های خوبی برداشت و از سوی برخی نهاد ها قول هایی به شهرداری داده شده ولی طرف مقابل به تعهدات عمل نکرده و باید با ترک فعل ها برخورد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی موثر برای کاهش تصادفات در آذربایجان غربی احصا و اجرا شود

اقدامات فرهنگی موثر برای کاهش تصادفات در آذربایجان غربی احصا و اجرا شود