مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:402023-11-22ورزشي

دعوا و درگیری دو سنگین وزن در لیگ کشتی


هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در شرایطی دنبال شد که به دلیل درگیری و حاشیه های ایجاد شده در دیدار بانک شهر و دانشگاه آزاد مازندران، قرار شد سازمان لیگ در خصوص نتیجه وزن 125 کیلوگرم اعلام نظر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A در سالن امامعلی حبیبی شهر بابل برگزار شد که در این دیدار دو تیم بانک شهر و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بانک شهر با نتیجه 7 بر 2 از سد تیم دانشگاه آزاد اسلامی گذشت.

در وزن 125 کیلوگرم دیدار بین سیدمهدی هاشمی و محمدعلی تبار برگزار شد که پس از اتفاقات رخ داده و درگیری در آن، سازمان لیگ اعلام کرد نتیجه این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

تنش و درگیری با حضور تماشگران وسط تشک شدیدتر شد به طوری که عده ای دنبال جدا کردن طرفین بودند و تعدادی هم همچنان مشغول ایجاد حاشیه و درگیری، اما در نهایت با وساطت برخی مربیان، کشتی گیران باتجربه، مسئولان حاضر و نیروی انتظامی غائله ختم به خیر شد نتایج دیدارهای انفرادی به شرح زیر است: بانک شهر 7 - دانشگاه آزاد اسلامی مازندران 2 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک 5 – امیر پرسته 2 61 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان 9 – افشین رحمانی 5 65 کیلوگرم: کیان محمودجانلو 11 – پیمان نعمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا و درگیری دو سنگین وزن در لیگ کشتی

دعوا و درگیری دو سنگین وزن در لیگ کشتی